Blogmas #9 – Favourite YouTubers

Привет, хора, ако четете това – честито, понеделник най-сетне свърши! Не знам за вас, но моят ден отново бе адски дълъг и скучен и много се радвам, че сега ще имам малко време за почивка. Поне до утре… Днешният пост реших да посветя на любимите си ютубъри (имената са линкове към каналите им), без да споменавам буктюбърите. Вмъквам факта, че не са подредени в определена последователност. Да започваме!

Zoella.Резултат с изображение за zoella
Надали някой не е чувал за Zoella, така че е напълно очаквано да е в този списък. Много харесвам клиповете ѝ, винаги ме зареждат с положителна енергия и много нови идеи. Тазгодишната ѝ коледна рубрика пък е просто невероятна – определено всеки път ми повдига настроението.

Niomi Smart.Резултат с изображение за niomi smart youtube channel
Niomi се отличава със страхотните си клипове на здравословна тематика, включително различни видове тренировки и много вкусни рецепти. Храната, която Niomi представя, е веган, така че ако не ядете месо или търсите нови вкусове – посетете канала ѝ. Разбира се, намират се и доста видеа за мода и козметика, които също биха се харесали на момичетата.

Sierra FurtadoРезултат с изображение за sierra furtado youtube channel
Sierra открих наскоро, но видеата ѝ много ми харесват. Винаги са направени професионално, тематични са и са много разтоварващи. Тя и приятелят ѝ имат и vlog channel, Sierra and Alex, в който непрестанно качват влогове, особено Vlogmas!, и са много сладки, така че няма как да не ги харесвам.

Meredith Foster.Резултат с изображение за meredith foster
Следя Meredith от доста време и клиповете ѝ винаги успяват да ме зарадват или пък да ми дадат идея за нещо ново. Нейните Vlogmas клипове също са повече от страхотни и интересни, а позитивизма ѝ винаги ме изумява, но и вдъхновява. Една от любимките ми е.

MyLifeAsEva.Резултат с изображение за mylifeaseva
Ева е страашно забавна и клиповете ѝ винаги се отличават с нещо от другите – идеите ѝ са оригинални, а реализирането им е наслада за окото. Знам, че досега включвам единствено момичешки канали, но всички са едновременно близки и много различни помежду си. Като Ева обаче друга няма.

Connor Franta.Резултат с изображение за connor franta
Няма по-слънчев човек от Connor, честно. Толкова много ме радва, изгледам ли част от негов клип настроението ми веднага се е подобрява, а денят ми е става по-хубав. Хубавото в канала на Connor е, че едновременно има и забавни, и сериозни клипове, винаги на теми, на които трябва да се обърне внимание.

PointlessBlog.Резултат с изображение за pointlessblog
Завършвам с приятеля на Zoella, Alfie, по-познат като PointlessBlog, който няма как да не е един от любимите ми ютубъри. Винаги се смея много на клиповете му, а тези с Marcus Butler и ThatcherJoe са просто безценни. Alfie и Zoe имат и най-забавната Sims поредица, която ме вдъхнови да си изтегля играта, която пък често ми отнема по цели дни в игране. Как да не обичаш PointlessBlog.

Вашият коментар

