Blogmas #11 – The Christmas Tag

Имах ужасен ден, случи се какво ли не, затова моля да извините липсата ми на оригиналност откъм избор на тема за днешния блогмас. Реших да направя коледния таг, защото е забавен, бърз, а и се надявам чудото на Коледа да ми подобри настроението. Ще допълня, че не съм сигурна коя версия на тага правя, защото мисля, че има няколко различни, но аз лично си харесах тази. Да започваме!

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Можете да разгледате цялата тази публикация.

2. В полунощ на Бъдни вечер ли отваряш подаръците или в коледната сутрин?
В моето семейство се събираме винаги на Бъдни вечер, защото на Коледа не сме вкъщи и по тази причина отварянето на подаръци става още на 24. вечерта. Затова и винаги чакам по-скоро Бъдни вечер, а не Коледа, за мен тя е по-важна и по-специална.

3. Имаш ли любим коледен спомен?
Нямам един определен любим коледен спомен, всички ми навяват топлина и радост. Това е най-любимият ми празник.

4. Какъв е любимият ти коледен подарък?
Помня, че като бях малка ми бяха подарили комплект с мъниста и конци, от които да си правя различни гривнички и герданчета и после цял ден се занимавах с това. Напоследък обаче, въпреки че подаръците винаги ми харесват много, каквито и да са, обръщам повече внимание на атмосферата, а не на материалната част от празника.

5. Любим коледен аромат?
Мандариниии!

Резултат с изображение за christmas food tumblr6. Любима празнична храна?
Много обичам всичките постни ястия, които се слагат на трапезата, особено печените чушки с боб, сърмичките, содената питка и житото. Баба ми често прави и баклава около Коледа, която просто обожавам.

7. В твоят дом имате ли традиции за бъдни вечер? 
Не мисля, че спазваме изцяло всичко, което трябва, но пък винаги имаме нечетен брой постни ястия (макар и няколко месни), събираме се цялото семейство и оставяме масата неприбрана.

8. Какъв е върхът на елхата ти?
Звезда, вътре в която тати вкарва една от лампичките и свети много красиво.

9. Като дете какъв беше подаръкът, който винаги искаше за Коледа, но никога не получаваше?
Количка с дистанционно управление! Била за момчета…

1Резултат с изображение за snow tumblr0. Коя е най- добрата част от Коледа за теб?
Събирането на цялото семейство, щастливата и топла атмосфера, коледните филми и многото вкусна храна!

11. Истинско или изкуствено дръвче?
Вкъщи сме с изкуствено, предполагам, че един ден и аз ще си вземам такова, защото е по-практично, пази природата, а и не пуска иглички. Но пък кой знае – може и да съм с истинско.

12. Даване на подаръци или получаване?
Не мога да излъжа и да кажа, че не обичам да получавам подаръци, но може би се радвам малко повече да подарявам. Чувството, когато най-накрая отворят твоя подарък и видиш реакцията им, е неописуемо.

13. Добър ли си в опаковането на подаръци или по-скоро не?
Изобщо! Всъщност не мисля, че досега съм опаковала сама изцяло някой подарък – винаги мама ми помага с тази част, а и мен ме е страх да не би да не се получи.

14. Любима Коледна песен?
Имам много, но за разнообразие ще сложа ето тази:

Вашият коментар

