Blogmas #12 – любими коледни книги

Сезонните четива винаги носят със себе си една по-особена магия, която моментално ме дарява със страхотно настроение. Затова и днес реших да ви представя моите любими коледни книги, с които коледният дух не би ви прескочил. Към празничните книжки ще добавя и още нещо, което не е изцяло свързано с Коледа, но пък също носи онова зимно и топло усещане.

„Любовта ми подари“.
Започвам с най-новата коледна книга, посветена на тийнейджърите, а именно сборникът „Любовта ми подари“ под редакцията на Стефани Пъркинс. Прочетох я в оригинал още миналата Коледа и оттогава не съм спряла да мисля за някои от разказите и всички чувства, които ми донесоха. Няма два еднакви разказа, всеки е различен, но всички ще ви потопят в коледна магия.

„Сняг вали“.
Тази книжка с три кратки истории съм я чела цели два пъти, като и двата ми хареса много. Единственото, което ви съветвам, е да я започнете когато навън вали сняг или поне около Бъдни вечер, защото тогава се развива действието на романа. По този начин ще усетите максимално атмосферата, а тя няма как да не ви спечели.

‘Dash & Lily’s Book of Dares’.
Продължавам с една коледна книжка на английски, която, за съжаление, не е преведена, но това далеч не трябва да ви спира от четенето ѝ. Тук отново имаме колаборация на автори, този път Дейвид Левитан и Rachel Cohn, които са обединили силите си и са създали една много забавна, развлекателна и най-вече – коледна история, която е перфектна за месец декември. Наскоро излезе и продължението на романа – ‘The Twelve Days of Dash & Lily’, което аз все още не съм чела, но имам достатъчно време да започна в следващите две седмици.

„Коледна песен“.
Тази кратка новела от Чарлз Дикенс също не би могла да ви разочарова, а след прочитането ѝ ще можете да изгледате и страхотната анимация. Признавам, книжката се чете малко по-бавно, въпреки че е толкова кратка, заради стила на писане на Чарлз Дикенс, но пък така и самата наслада от нея е по-голяма. Сигурна съм, че всички сме чували, ако не и гледали/чели историята на Скрудж, но пък никога не пречи да си я припомним още веднъж в името на празниците.

„Хари Потър“.
Завършвам с любимата на всички поредица за „Хари Потър“, която съм сигурна, че не сте изненадани да видите тук. Няма как, вероятно ще се съгласите с мен, че най-перфектното време за четенето на „Хари Потър“ (освен винаги) е именно декември и Коледа, защото книгите носят със себе си цялата магия на празника. Лично аз прочетох за пръв път поредицата именно в края на ноември и през целия декември, така че тя винаги ще е свързана с Коледа за мен. Ако не ви се четат отново всички книги, можете да препрочетете любимите си или пък да си направите филмов маратон – от личен опит казвам, че това също върши чудесна работа, но пък книгите са една идея по-магически.

Вашият коментар

