Blogmas #13 – студена събота и бърборене

Остава само една седмица до Коледа!!! Хора, много съм развълнувана. След седем дни по това време ще сме се събрали цялото семейство и ще празнуваме, а на трапезата ще има изобилие от вкусна храна. Нямам никакво търпение за тези мигове, но дотогава, за съжаление, има цяла седмица, която ще бъде изпълнена с контролни, стрес и още контролни. Добре де, само две са, но пак ми се струват твърде много за края на декември. Допълнително имам два проекта за правене, които също чакат своя ред, но все не ми остава време и за тях (а училището уж е на първо място в живота ми).

2016-11-29 01.03.21 1.jpgВчера празнувахме Коледа с класа. Нямах високи очаквания, не се случи нищо необичайно или велико, само измръзнах, защото в заведението явно нямаха нормална отоплителна система, но пък имаше и забавни мигове. След ресторанта, естествено, почти всички щяха да ходят на дискотека, но аз не си падам по такъв тип места, затова и предпочетох да се прибера вкъщи. Когато се прибрах се замислих доста защо хората реагират странно, когато им кажеш, че не харесваш дискотеките и би предпочел да останеш у дома. До къде стигнахме, та хората, които харесват повече спокойствието, а не шумните места, са отсявани като странни и биват неразбрани. Аз съм на мнение, че всеки е свободен да ходи където иска, когато иска и никой, освен може би родителите му, не може да се бърка в живота му и да му дава акъл. Още повече, когато всички сме на еднаква възраст и човекът срещу мен далеч не е постигнал нещо повече, та да се смята за по-прав. Дръж се с другите така, както искаш те да се държат с теб. Ако ти харесваш нещо, а някой друг – не, няма проблеми. Всички сме различни, но и всички сме хора. Това, че не обичам да стоя до късно в някой клуб, а ми е по-приятно вкъщи на спокойствие, не значи нищо. Точка.

Извинете ако съм засегнала някой или съм ви отегчила с празните си приказки, но гореспоменатото отдавна ми бе направило впечатление, а и до ден днешен не разбирам защо всичко бива възприемано по такъв начин. Да се върнем към деня ми… днешната събота бе студена. Излязох на разходка с мама и до прибирането ни вкъщи вече бях станала на ледена шушулка. Винаги съм предпочитала зимата пред лятото, но студ като днешния дори на мен ми идва в повече. Е, оцелях все някак, сдобих се с нова шапка дори, която определено топли повече от старата. Взех си и много сладка плетена блуза с шалче към нея, която нямаше как да не ме накара да се чувствам още по-коледно, особено с всичкия сняг (макар и вече почти изцяло разтопен) навън. Щом се прибрах, най-накрая се захванах с изработването на подаръка за най-добрата ми приятелка, който мисля от седмици. Все още не съм го довършила, но засега съм повече от доволна как се получават нещата, така че всичко е под контрол. Изгледах си и тазседмичната порция teen wolf, като последният епизод определено се превърна в любимият ми от този сезон. Единствено за днес остана да изгледам и dance moms, защото нямах време през седмицата. Събота май се превръща в ден за сериали и тв шоута, напоследък само тогава имам време за нещо такова.

Ще използвам последните редове от този пост, за да спомена нещо, което слушам непрекъснато последните дни, а именно 24/7 Christmas Radio. Веднага слагам и линкче към него, за да може всеки, който се нуждае от коледни песни, които са си истинска магия, да го посети. Аз продължавам с изработването на коледния подарък и мечтите, че може би ще ми остане и малко време да почета от „И страж да бди на пост“. Засега книгата няма почти нищо общо с „Да убиеш присмехулник“, но пък ми харесва, кара ме да се чувствам у дома.

Вашият коментар

