Blogmas #15 – Christmas wishlist

Дните до Коледа вече могат да се отброят само на едната ни ръка, а аз ставам все по-нетърпелива за празника и всички емоции, които носи. И въпреки че вероятно вече всички са закупили коледните подаръци, аз реших да съставя един малък списък с нещица, които бих се зарадвала да видя под елхата, но, разбира се, мога да мина и без тях. Не искам да си мислите, че съм някаква материалистка, най-много си мечтая за сняг на Коледа и здраве и щастие за мен и близките ми през цялата 2017. година.

Книги. 
Ами книжно плъхче съм си, няма как да не искам още книги. Някои от заглавията, на които бих се зарадвала много, са „Детски и домашни приказки“ на Братя Грим, „Истории от академията за ловци на сенки“ от Касандра Клеър, както и може би втората книга от поредицата „Друговремец“ на Диана Габалдон – „В капана на времето“, която току-що излезе, но аз все още не съм прочела първата, така че мога да мина и без нея. Засега. Всъщност не се сещам за други книги, които отчаяно искам да притежавам и за които не мога да чакам нито ден повече. Да, в някакво такова състояние съм в момента, но пък сигурно ще ми мине. Все някога.

Чорапи. 
Мислите, че се шегувам, нали? Е, не се. Обожавам различните видове чорапки, особено пък тези с коледни мотиви и въпреки че вече имам няколко такива, още един чифт никога не е в излишък. Даже онзи ден видях едни страшно весели, топли и коледни, но накрая, за мое голямо съжаление, напуснах магазина без тях…

Дрехи.Резултат с изображение за christmas socks tumblr
Като цяло имам нужда от опресняване на гардероба, така че не бих отказала малко нови дрешки. Ще ми трябват и за лятото обаче, затова най-добре нов магически гардероб, който хем да побира всичко, хем и да се сменя сам според сезона. Шегата настрана, никой не би отказал дрехи, обувките също ще ги включа тук, защото едното няма как да не се свърже с другото.

Polaroid. 
… или DSLR камера. Не отказвам и двете! Отиваме към малко по-скъпите подаръци, които далеч не настоявам да имам, но винаги съм си мечтала за нещо подобно. Много сладко изглежда да заснемеш нещо и то веднага да излиза в хартиен вариант, както става благодарение на полароида, а DSLR фотоапаратите вършат чудесии (понякога е по-скоро заради фотографа, но все пак).

Резултат с изображение за mug tumblrГоляма чаша.
или мини купичка. Наскоро си счупих любимата чаша, която използвах единствено, за да си правя закуска в нея, толкова беше голяма, но все пак ми липсва страшно много. Имам много чаши, но почти всички са в нормален размер, а на мен ми трябва нещо с по-широко дъно, но все пак достатъчно тясно, че да не се води купа, а чаша. Абе, сложна работа. Ако някой ми вземе такова обаче – ще го обичам вечно.

Кученце. 
Обожавам кученца. Умирам за кученце.

Кухненски пособия.
Странно, знам, но пък напоследък започнах да готвя повече, поне повече от преди, та сега си мечтая за разни нови кухненски джунджурийки като различни формички, тави и какво ли още не (блендер, мейби?). Много искам и различни бурканчета и кутии за съхранение, които да красят плота вкъщи (ще ги и използвам, разбира се).

Спортни аксесоари. Резултат с изображение за cooking tumblr
И последни в ултрастранния коледен списък с желания са спортните аксесоари. Приключвам, спокойно, не съдете мечтите ми за нови глупости, които да складирам вкъщи. Имам нужда от нова йога постелка, ще се зарадвам и на специални спортни дрехи. Онези нещица, в които пъхаш телефона си и закачаш някъде по себе си (честно, как се казват?) също биха били много полезни, та ако все пак напусна апартамента да не трябва да си нося чантичка. Невероятен списък, наистина.

Вашият коментар

