Blogmas #20 – мечтаната коледна ваканция

Последен ден преди Коледа! Бъдни вечер е! Все прекрасни, чудесни нещица, които да направят днешния мрачен ден малко по-светъл. Днес също е и последният (утре вероятно само ще ви поздравя за празника) официален ден от Блогмас! И понеже ми е празнично, мързеливо и нямам никакви идеи, реших да споделя с вас част от нещата, които искам да направя през тази коледна ваканция, като дано те да не се различават особено от нещата, които накрая ще съм направила. Последният ми блогмас пост е главно за мен самата, но, кой знае, може да ви е забавно да го прочетете.

01f7bc1351834178a2752d873fef2526Искам да си почина. Това май е главното нещо, което ще се стремя да изпълня през тази ваканция – една хубава почивка и дни, прекарани със семейството.

Да не се стресирам. Това е свързано с предишното, но все пак – никой не обича стреса, а при мен напоследък той е доста. Надявам се коледната ваканция да не ми се налага да го изпитвам.

Да започна „Друговремец“. Не знам ще успея ли и да я приключа, защото е доста огромна, но поне да я започна. Втората тъкмо излезе на българския пазар, истерията покрай нея отново е голяма, та искам и аз да се чувствам част от голямото семейство, което обича Джейми Фрейзър. Дано книжката ми хареса.

Да изгледам ‘Gilmore Girls: A Year in the Life’. Откакто завърших сериала си мечтаех за продължението, то вече отдавна излезе, но аз все още не съм намерила време да го гледам. Чак се ядосвам на себе си. Надявам се тези дни най-накрая да успея да изгледам четирите епизода, защото Gilmore Girls ми липсва.

Да продължа ‘The Royals’. Изгледах първия сезон на ‘The Royals’ още при излизането му, но втория така и не го започнах… Онзи ден разбрах, че има и трети, който тече в момента и ентусиазмът ми за сериала бързо се върна. Иска ми се следващите дни да успея да изгледам новите (поне за мен) епизоди.

tumblr_ng2ut2mxfe1qcavg2o1_500Да намеря книга, която дълго да задържи вниманието ми и да ми хареса адски много. Това май е най-капризното. Тайничко се надявам тази книга да е „Друговремец“, защото ако не е – наистина ще ми отнеме много време да я прочета, но все пак издирвам книгата, която да пасне на тази категория. Отворена съм за предложения, напоследък нищо не ми харесва изцяло, камо ли да ми се иска да не спирам да чета. Ако знаете такава книга – цялата съм в слух.

Да поуча малко. Знам, че тази цел трябва да е горе, при първите, а не на последно място, но се познавам. Казвам малко, защото ще е чудо да отворя учебник дори веднъж. По Коледа обаче стават чудеса, така че – кой знае, може наистина да седна и да започна да решавам задачи или да чета по литература. Като цяло, това са ми важните предмети – БЕЛ и математика, другото е изключено да ми привлече вниманието.

Пожелавам ви една щастлива и уютна Бъдни вечер, прекарана със семействата ви, и се насладете на храната – все пак празника е само веднъж в годината, можем да се поглезим. ; )

4 thoughts on “Blogmas #20 – мечтаната коледна ваканция

Вашият коментар

