December Wrap Up!

Дойде и последният ден от месеца, както и последният ден от годината. Декември определено бе доста натоварен и стресиращ откъм училище и други задачи, но в книжен план мога да се похваля, че нещата бяха страхотни. И въпреки че имаше дни, в които нито четях, нито ми се четеше, накрая все пак успях да добавя цели седем нови заглавия към списъка на прочетените, а ето и кои са те:

1. „Червена като кръв“ – Сала Симука.
Тази малка книжка се различава доста от обичайните, които чета, но успя да ме изненада приятно. Повече в ревюто ѝ, а оценката ми е 3.5 от 5 звезди.

2. „Разбитото око“ – Брент Уийкс.
Вече май достатъчно съм ви говорила за това колко много обичам книгите на Брент Уийкс от поредицата „Светлоносеца“, но все пак – прочетете ги!!! Страхотни са!!! 5/5 звездички.

3. „Даровита“ – Кристин Кашор.
Кристин Кашор задава едно наистина силно начало на трилогията си с „Даровита“, която бързо ме спечели със своите герои и атмосфера. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

4. „Огнена“ – Кристин Кашор.
Втората книга на Кристин Кашор, която прочетох този месец. Макар да я харесах малко по-мъничко от „Даровита“, тя отново ме накара да мечтая и ѝ се насладих максимално. Ревю, 4/5 звезди.

5. „И страж да бди на пост“ – Харпър Ли.
„Да убиеш присмехулник“ е една от любимите ми класики, затова и мечтаех за „И страж да бди на пост“ откакто узнах за съществуването ѝ. Този месец най-накрая успях да се добера и до нея, но, за съжаление, тя не успя да оправдае големите ми очаквания. Харесах я, затова и ѝ дадох 3.5 звездички, но, сравнена с „Да убиеш присмехулник“, не е нищо особено. „И страж да бди на пост“ приличаше повече на сборник с различни случки, които всъщност бяха доста интересни, но нямаха конкретна връзка с цялостната история. Може би това е едно от нещата, които не очаквах, както и същността на някои герои.

6. „Лазурна“ – Кристин Кашор.
Любимата ми книга от трилогията! Страхотен край, още по-страхотни герои и много красиво издание – това е „Лазурна“ в цялото си великолепие. Ревю, 5/5 звезди.

7. „Друговремец“ – Диана Габалдон.
Може да се каже, че изгълтах тази книга, буквално, защото я прочетох за има-няма три дни. А е над 800 стр. Ако това не ви показва колко е невероятна и колко много ми е харесала, не знам какво би. 5/5 звезди!

Резултат с изображение за fireworks gif tumblrСледваща традицията от миналата година, не мисля да си изготвям списък с книги, които да прочета през месец януари, все пак – нова година, нов късмет. Плюс наистина не знам какво ми се чете в момента, може би защото има твърде много нови заглавия, на които искам да обърна внимание. Ще видим. И понеже това е последната ни среща за тази година (но далеч не последната изобщо, много скоро пак ще съм тук), ви пожелавам приятно посрещане на новата 2017 година, изкарайте си страхотно и дано ви се паднат най-хубавите новогодишни късметчета, и паричката да е при вас. ❤

Вашият коментар

