Shadowhunters | Season 2

‘Shadowhunters’ най-накрая се завърна с нов сезон и нови епизоди! Миналата година, когато сериалът излезе за пръв път, се чудих дали да споделя впечатленията си от него с вас, но накрая, не знам защо, така и не го направих. Е, тази година съм решила да ви напиша какво мисля, може дори да коментирам всеки епизод поотделно и да създам такава рубрика, подобно на буктюбърката Christine, но ще видим какво ще стане. Засега съм тук единствено с впечатленията си от първия епизод на втори сезон, който харесах, но, поне за мен, далеч не бе перфектен.

My favorite TMI couples ❤️Всъщност още съм в някаква еуфория от факта, че най-накрая отново ще получаваме по нов епизод всяка седмица. Като цяло харесах първи сезон, част от актьорите са доста добри попадения за ролите, които са им дадени, но имаше и много малки, а и не толкова, детайли, които чисто и просто си ме дразнеха. Постепенно в тази публикация вероятно ще спомена и нещицата, които не харесвам още от началото на сериала, затова няма предварително да ги вмъквам тук. За втори сезон имам по-високи очаквания, отколкото за първи, вълнението ми си е същото, разбирайте голямо, и ще започвам всеки от епизодите както досега – позитивно настроена и с немалък интерес, готова за нова порция приключения на ловци на сенки.

Малка тайна: далеч не помня книгите толкова детайлно, колкото ми се иска да. Забравила съм част от подробностите на сюжета, затова и предупреждавам, че е напълно възможно да си мисля, че нещо го е нямало в книгите, а то всъщност да си е там, просто да не се сещам за него. Да, „Реликвите на смъртните“ е една от любимите ми поредици, но я четох преди поне три години, така че имайте милост. Ако съм направила подобна грешка в изявленията си – моля, чувствайте се свободни да ми напомните някоя и друга подробност в коментарите.

Та, за първи епизод на втори сезон – лелее, сериалът ми липсваше. Още с първите сцени ме удари носталгията и осъзнаването, че Клеъри, пардон, Кат, още не се вписва напълно в представите ми за героинята от книгите. Кат ми е много симпатична, харесвам я, но още ми е странно да я гледам в тази роля. Харесах химията между нея и Саймън обаче, когато бяха затворени в склада за лодки и имаха малък момент на споделяне на спомени от миналия им живот. Май Клеъри се вписва най-добре около него и отчасти около Изи. Институтът си има нов ръководител, Виктор Алдерти, който аз лично не помня да е бил в книгата, но няма да е за пръв път. Не харесвам ролята му и посоката, в която поведе нещата, надявам се по-нататък да го срещаме по-рядко.

Имаме доста сцени между Джейс и Валънтайн, които хем ми допаднаха, хем не чак толкова. Бойните сцени бяха по-добри от първи сезон, поне според мен, но пък в някои последвали събития не намерих голям смисъл. Доминик обаче май се справя по-добре в ролята си на Джейс, сякаш вече не изглежда толкова неловко, но може и да е защото е далеч от Кат. Миналия сезон моментите между двамата, които уж трябваше да са най-интересната част, ме караха по-скоро да се чудя къде е химията помежду им. Тук ще кажа и колко мразя проклетата руна за смяна на облика или както там се нарича, защото такова нещо в книгите просто не съществува. Не можеш да си сложиш руна и вече да изглеждаш като някой друг… това си е работа на един друг герой, от една друга поредица.

Това, което харесах най-много в епизода, бяха сцените между Магнус и Алек. Двамата започнаха епизода малко по-различно от очакваното, но впоследствие нещата между тях поеха в друга посока. Нямам търпение да разбера какви ще са техните взаимоотношения, защото Малек са си ми любимци. Изабел също бе великолепна, обожавам колко добре пасва Емерауд на представите ми за героинята, определено ѝ вдъхва живот и винаги се радвам на нейните сцени. Алберто, в ролята на Саймън, също бе страхотен, Саймън много ме забавляваше в новия епизод, особено една определена сцена при върколаците. Все още не мога да кажа нищо за майката на Клеъри, поне не нищо положително, защото сме нямали толкова много сцени с нея, а в малкото, в които участваше… е, не ми допада особено, но ще видим как ще е по-нататък.

Този пост стана километричен, но какво да се прави. Ще се радвам да споделите с мен вашите впечатления от епизода, както и дали би ви било интересно да обсъждам и останалите. Доволна съм от началото, което ни бе представено, но винаги има място за подобрения. За радост, всички твърдят, че този сезон ще е на едно ново ниво, което започва да се забелязва, но все още бегло, така че се надявам постепенно всичко да се подобри.

13 thoughts on “Shadowhunters | Season 2

  1. И на мен най-много ми харесаха сцените с Алек и Магнус. Даже мога да кажа, че заради тях изтърпях епизода. Не знам защо, но някак си селиалът не може да ме привлече. Да, сценката с върколаците и Саймън си я биваше :дд Напълно съм съгласна за Изабел и актрисата, която я играе – много добре влиза в роля. За разлика от Кат, която все още ми е недоразвита и ми като някое момиче от основното училище, където иска да излиза с хора от гимназията. За сцените на Джейс и Валънтайн далеч не бяха толкова интересни, а майката на Клеъри ми лазеше по нервите през цялото време. Ще видя и втория епизод, но имах високи очаквания за този сезон, след като зарязах първия на петия епизод и после гледах някакви моменти. Надявам се да стане повече интересно …

    Like

    • Четох, че първите три или четири епизода са написани от сценаристите на първи сезон, но следващите – от нови. Надявам се те вече да са на по-доброто ниво, което ни обещават всички, защото все още има доста неща, които не мога да възприема. И, разбира се, надявам се главно Кат да успее по-добре да влезе в ролята на Клеъри, че, както каза, си е направо като ученичка. Ако си намери и химията с Джейс ще е още по-добре. 😀

      Like

  2. Изключително много си права! Целият епизод за мен бяха Малек сцените и Саймън. Подобно на теб и аз мразя тази руна за преобразяване, откъде я измислиха и защо им беше не ми е ясно. Кат наистина е сладка, ама трябва много хляб да изяде, че на моменти е доста фалшива. Честно казано аз не съм впечатлена от първия епизод, дори и от предишния сезон. Тайно се моля и надявам, че ще стане по-добър…

    Like

    • Всеки път пращам молитви да махнат проклетата руна. 😀 Мечтая и за подобрение на актьорската игра на Кат и наистина по-хубави следващи епизоди…

      Like

  3. Encanto 😂😂 аз най-вече искам да се съглася за това с руната за преобразяване.. всеки би могъл да е всеки, не можеш да си сигурен за нищо.. а дори не се сетих, че Теса има същата способност. Толкова много се надявах да я вмъкнат в сериала някак, но вместо добавиха обикновена руна за едно толкова специално умение. От друга страна, новите ефекти и битки много ми харесаха. R.I.P. лилави портали 😊😀

    Like

    • Encanto-то беше супер. 😀 Именно, това си е способността на Теса и то само, защото е магьосница. Не може ловци на сенки просто ей така да си се превръщат в някой друг, твърде много свобода им дават… Абе, по-добре да не я вмъкват точно тук, току виж развалили и нея, но май ще има сериал и по „Адски устройства“, да се надяваме да е по-хубав. 😀 Хаха, да, добре, че тея лилави нещица вече ги няма. 😀

      Liked by 1 person

    • Въх… тея дето пишат сценария на Shadowhunters по-добре да не бутат нищо, че току-виж окепазили „Адски устройства“. Филм би бил по-подходящ за трилогията, но с качествен сценарий и актьори, които да си паснат перфектно с героите и откъм игра, и визуално.

      Like

      • Да, определено съм съгласна, че един филм би бил по-подходящ. А за сценаристите, от четвърти епизод някъде ще са различни, така че се надявам да свършат по-добра работа.

        Like

      • Определено, но наистина се надявам режисьорите и сценаристите да не са тези от първи сезон или пък от филма по „Реликвите“…

        Like

Вашият коментар

