Shadowhunters | 2×02

Епизод номер две ми хареса доста повече от първия. И все пак, мислите ми са в голям хаос, така че изобщо не знам как ще ги структурирам. Предупреждавам също, че публикацията вероятно ще съдържа спойлери за новия епизод, затова, ако все още не сте го гледали, четете на своя отговорност.

Действието започва от същото място, на което приключи първи епизод и веднага сме хвърлени в последствията от стрелянето на Джослин по Джейс. Клеъри, очаквано, се чувства предадена от майка си, но тогава Джослин споделя с нея истината за Джонатан, как в него е вкарана демонска кръв и за всички експерименти на Валънтайн. Имаме и една сцена, в която малкия Джонатан убива някакво цвете, която, честно казано, не помня дали е в книгите, ако някой знае – да сподели, но на мен лично не ми беше от любимите. Все още не ми допада и актрисата, която играе Джослин, но, като огромен оптимист, се надявам това да се промени.

Алек продължава да не вярва на Клеъри, което е очаквано и всъщност ми харесва, че той все още ѝ няма доверие. Радвам се, че поне това са запазили от книгите. В този епизод участва малко повече и Лидия, която макар да е измислена специално за сериала, аз доста харесвам и ми се иска да я виждаме дори по-често. Всъщност в този епизод ме впечатли и отчасти играта на Кат, мисля, че се справи по-добре с ролята на Клеъри, поне в по-тъжните сцени, изглеждаше на място и си пасваше. По-късно обаче, когато имаха няколко общи сцени с Джейс, отново ми липсваше искрата, която винаги очаквам да видя между двамата. Не се получава, поне в моите очи…

Имаме и завръщането на Рафаел, който много ми липсваше, сцените с него и Саймън винаги са адски забавни и вкарват супер настроение. Във втори епизод това не бе изключение, Саймън е на мисия да открие и върне Камил, за което пък прибягва до помощта на Магнус. Е, това бе любимата ми част от епизода! Магнус и Саймън отиват на пътешествие в Индия, а в бърлогата на Камил Саймън си има близка среща с една змия и най-накрая успява да приложи малко от вампирските си сили. Само тези сцени със Саймън, Рафаел и Магнус ми бяха предостатъчни, за да харесам епизода повече от предния, трябва да включват повече такива забавни сцени.

Както вече споменах, Клеъри отива на кораба на Валънтайн, но цялото преживяване не ми допадна особено. И аз не знам защо, но сцените между Валънтайн, Джейс и Клеъри не ми се виждаха на място, появата на Дот дори, която ми бе малко странна и това колко лесно Джейс и Клеъри успяха да скочат от кораба. Като гледам промото за следващия епизод обаче, надали нещата продължават да са така лесни – стори ми се, че двамата са разделени, което също не мога да си обясня, може и аз да не съм го разбрала, но ще видим със сигурност другата седмица.

И за финал – отново много харесах всички сцени с Изи, а и тези с Алек, двамата имат доста екранно време в новия епизод, което ми харесва, защото обожавам колко силна е връзката помежду им. Бе забавно да проследим действията им в онзи боен клуб, но проклетата. руна. за. преобразяване. трябва. да. спре. да. съществува. Или поне сценаристите да престанат да я тикат във всеки епизод, вече дори не е интересна. Друг голям момент е когато Алек използва адамас, за да открие Джейс и осъзнаването колко важен е парабатаят му за него. Харесах и това, че споменаха майката на Люк, колкото и малък детайл да беше. Ще се радвам и вие да споделите с мен какво сте харесали и какво – не, надявам се също да не съм обидила някой с мнението си, а от мен – до скоро!

2 thoughts on “Shadowhunters | 2×02

  1. Само на мен ли ми направи впечатление, че миналия сезон използваха по-млади актьори за Джослин, Валънтайн и Люк в ретроспекциите, а в този сезон не използват? Много ми е странно. А пък тоя Алдъртрий не беше ли онзи инквизитор от „Град от стъкло“, дето затвори Саймън, докато бяха в Аликанте… Имаше нещо такова сякаш. 😀

    Liked by 1 person

    • Сега като го спомена, наистина е странно. Доста неприятно се получава, когато сценаристите сами забравят какво са вършили. 😀 Май да, но вече и аз не съм сигурна дали героя е същия от книгите, то толкова промени и измислени персонажи… 😀

      Like

Вашият коментар

