The Valentine’s Day Book Tag

Честит Свети Валентин! Честит Трифон Зарезан! Или просто честит вторник! Включвам се в празничния ден с тематичен таг, който трябваше да направя още миналата година (благодаря на Ади за тогавашното отбелязване!), но понеже вече бях написала друга публикация, романтичният въпросник остана на заден план. Тази година обаче той се завръща с пълна сила, благодаря на Мели за него, а ние нека преминем към въпросите.

1. Любимата ви двойка – искате да имате такава връзка.
Винаги съм се възхищавала на връзката на Роуз и Дмитрий от „Академия за вампири“, както и на тази на Пърси и Анабет от „Пърси Джаксън“. Обожавам и двете двойки, толкова са сладки и просто перфектни. Определено са идеал за връзка.

2. Връзка, която не се е получила – вие искахте те да се съберат, но това така и не се случи.
Хм, труден въпрос. Ще отговоря с малко по-различен от очакваното отговор, а именно Драко и Хърмаяни от „Хари Потър“. Да, обожавам Хърмаяни и Рон, но мисля, че би било интересно ако тя и Драко бяха заедно, дори за съвсем малко.

Dorian Havilliard~ Throne of Glass. Crown Prince of Ardalan: 3. По кого сте си „падали“? Независимо от персонажа.
Мога цял ден да изброявам герои, но този път ще отговоря само с един персонаж – Дориан от „Стъкленият трон“. Всъщност досега изобщо не съм се замисляла за това колко много харесвам Дориан, но петата книга ми помогна да го осъзная. Затова и избирам него.

4. Най-ужасната връзка – винаги сте искали двойката да се раздели, защото те са твърде различни и според вас не си подхождат.
Не мисля, че е имало двойка, която от самото начало да не съм харесвала и да съм искала да се разделят, или поне сега не се сещам за такава, но тук ще кажа Трис и Фор от „Дивергенти“, защото накрая ми се струваше, че двамата изобщо не трябва да продължават да са заедно…

5. Вашият любим любовен триъгълник.
Уил, Теса, Джем!!! Единственият любовен триъгълник, който обожавам.

6. Вашата любима трагична любовна история. Нещо като Ромео и Жулиета… (и без спойлери)
Точно в този момент си мисля за Фейра и Рисанд, не ме питайте защо, но те пасват само частично на въпроса, така че ще трябва да кажа някой друг. Когато прочетох „Вината в нашите звезди“ се влюбих в книгата, но после, след цялата истерия около филма и нея, гледах да я позабравя. И въпреки че от доста отдавна не се бях сещала за историята на Хейзъл и Гъс, този път ще заложа на тях.

Вашият коментар

