February Wrap Up & March TBR!

Честита Баба Марта! Бъдете здрави и засмени! Февруари мина доста бързо и макар отново да съм тук с едва пет книги (и две започнати!), те всички бяха страхотни, така че съм повече от доволна от читателския си месец. 

1. „Империя на бури“ – Сара Дж. Маас.
Невероятно продължение на една изумителна история. Не бих могла да кажа нещо друго, ревюто ми говори достатъчно, а оценката, разбира се, е 5 от 5.

2. „Къщата на езерното дъно“ – Джош Малерман.
Джош Малерман ме впечатли още с дебютния си роман „Кутия за птици“, а най-новата му новела не прави изключение. Ревю – тук, оценка: 3.5/5 звезди.

3. „Пасажер“ – Александра Бракен.
За пореден път осъзнавам колко любима ми е станала Бракен – „Пасажер“ бе като завръщане у дома, хареса ми страшно много. Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

4. „Нищо“ – Яна Телер.
Роман, говорещ за смисъла, липсата му и колко важен е той за нашето съществуване. Умопомрачително четиво. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

5. „Смъртни белези“ – Вероника Рот.
Отново книга от познат за мен автор, май целият февруари ми вървеше на завръщания. „Смъртни белези“ не само оправда, но и надмина очакванията ми за това какво ни готви Рот след „Дивергенти“. Повече в ревюто, оценка: 4/5 звезди.

Свързано изображениеОсвен тези пет малки и големи бижута, които успях да прочета през късия февруари, започнах „Пожарникаря“ от Джо Хил и прочетох още няколко разказа от сборника „Разбойници“. Знам, че казах, че искам да завърша „Разбойници“ през месец февруари, но той отново бе доста натоварен, затова и задачата се оказа непосилна. За „Пожарникаря“ – още дори не съм стигнала средата, но ми допада много и не спирам да чета всеки път, когато намеря време. Какво друго искам да прочета през месец март – „Истории от академията за ловци на сенки“ от Касандра Клеър и „Веровещица“ от Сюзан Денърд стоят послушно на нощното ми шкафче, чакащи да бъдат започнати. Надявам се да се случи скоро, надявам се да успея да завърша и „Разбойници“ и „Пожарникаря“, както и да намирам малко повече време (и идеи) за писането тук. Това е от мен, надявам се вие също да сте доволни от прочетените от вас книги и ви пожелавам още много, много такива през март! До скоро!

2 thoughts on “February Wrap Up & March TBR!

  1. Прочела си повече от прекрасни книги и се надявам този месец също да попаднеш на такива! Аз в момента чета „Пасажери“ и имам огромни очаквания за историята, макар и да напредвам съвсем съвсем бавно.. Следващата ми цел обаче се надявам да бъде „Краят на дните“ от Сюзан Ий, която трябва да излезе в началото на другата седмица и с която най-сетне ще завърша трилогията 🙂

    Liked by 1 person

    • Благодаря ти! Началото на „Пасажер“ наистина е малко бавно, но след това става страхотна! Аз също нямам търпение за „Краят на дните“ и финала на трилогията, сигурна съм, че ще е невероятен. 😊

      Like

Вашият коментар

