currently listening #1

Напоследък нито ми се четеше, нито ми се гледаха филми, освен сериали, нито ми се слушаше музика… Тези дни обаче нещо се промени, дали заради по-хубавото, по-топло време или новоизлязлата музика, но настроението ми значително се подобри, а летаргията, в която бях изпаднала, започна да изчезва. Поради тази причина днес съм тук с една напълно случайна публикация, а именно част от песните, които в момента слушам. За да внеса малко разнообразие в затихналия напоследък блог, а и защото твърде много харесвам тези песни и искам да ги препоръчам на някого.

Вашият коментар

