March Wrap Up

Резултат с изображение за april tumblr

През месец март, изненадващо, успях да прочета доста книги, две от които за училище, като почти всички успяха да ме впечатлят, затова и съм много щастлива. Но без повече излишни приказки, ето и прочетеното от мен през изминалия месец.

1. „Пожарникаря“ – Джо Хил.
Започнах месеца ударно с „Пожарникаря“, едно от най-новите ми любими четива. Заслужени 5 от 5 звездички, повече подробности – в ревюто ѝ.

2. „Разбойници“ – Джордж Р. Р. Мартин и Гарднър Дозоа.
Четох този сборник около два месеца, но си заслужаваше напълно! Изпълнен е със страхотни фентъзи истории за разбойници и какво ли още не. Оценка: 3.9/5, ревю.

3. „Истории от Академията за ловци на сенки“ – Касандра Клеър.
Много обичам Каси Клеър и абсолютно всичко, което издава и пише, така че не е изненада, че заобичах и най-новата ѝ преведена книга. 4.58/5 звездички, по-подробно ревю – тук.

Резултат с изображение за spring tumblr4. „Краят на дните“ – Сюзън Ий.
Епичен край на една още по-епична трилогия! Ще ми липсват приключенията на Пенрин и Рафи, но всичко хубаво си има край… в случая този бе повече от вълшебен. Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

5. „Пазители“ – Цветелина Владимирова.
Колко много мечтах за продължението на „Вестители“ и колко бях щастлива, когато най-накрая го получих! „Пазители“ оправда, а и надмина част от очакванията ми, сега ми остава единствено да изгарям от нетърпение за продължението. Оценка: 4.5/5 звезди, ревю.

6. „Тютюн“ – Димитър Димов.
Трябваше да прочета „Тютюн“ за училище, понеже съм 12. клас, но изобщо не предполагах колко много ще ме докосне и ще ми хареса. Страхотен, невероятен роман, който дълго ще остане в съзнанието ми и ще препоръчвам на всеки. 4.5 от 5 звезди!

7. „Веровещица“ – Сюзан Денърд.
Останах леко разочарована от „Веровещица“, главно заради объркващите имена и детайли, но все пак успях да се насладя на историята и определено се интересувам от продължението ѝ. 3.75/5 звезди, ревю.

8. „Железният светилник“ – Димитър Талев.
„Железният светилник“ е вторият, и последен, роман, който прочетох за училище този месец, но, за разлика от „Тютюн“, той не остави толкова дълбоки чувства в мен. Не знам дали защото очакванията ми бяха по-завишени, имайки предвид колко много харесах „Тютюн“, или защото темата на романа не ми е много близка, но изпитах доста големи трудности с четенето му, а оценката ми, въпреки някои от по-интересните части, може би дори именно заради тях, е 3 от 5 звезди.

Може би сте забелязали, че публикацията е озаглавена единствено като обзор на прочетеното от мен през месец март, без допълващия я списък с книги за четене през следващия месец. Истината е, че не знам какво ще чета през април. Не знам дали изобщо ще имам време за четене, не знам дали ще съм активна тук, вероятно ще е по-малко, за което се извинявам предварително и обещавам, че ще се реванширам, но знам, че не искам да си задавам цели, които най-вероятно няма да изпълня, а единствено ще ме натоварят. Предстоят ми матури, кандидатстване и какво ли още не, затова засега ще се съсредоточа главно върху ученето за предстоящите изпити, надявайки се все пак да намеря време за някоя и друга книжка. Но, ако това не се случи, няма да съжалявам – има време за всичко, веднъж премине ли адът „12. клас“ ще си почина. Или поне така се надявам. Дано сте имали чудесен месец март, пожелавам ви още по-добър и слънчев април, изпълнен с усмивки и само хубави книжки. ❤

2 thoughts on “March Wrap Up

  1. Осем книги за един месец!? Няма какво друго да кажа, освен ЕВАЛА!! Повечето от книгите, които си посочила, са в TBR листа ми, така че се надявам скоро да ги прочета. Особено изненадан съм от ревюто ти на „Пожарникаря“, която е една от тези книги, които искам да прочета и се надявам и на мен да ми хареса толкова, колкото и на теб! 🙂

    Like

Вашият коментар

