Intimidating TBR Tag

Много благодаря на Кая за тага! ❤

1. Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…
Много пъти съм казвала, че почти винаги дочитам книгите си, но с „Книга на тайните“ от Ерика Суайлър стигнах може би до 50-та страница и я оставих, защото нямах никакво желание за четенето ѝ. Може би някой ден ще я взема отново, но силно се съмнявам това да бъде скоро.

2. Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…
Спечелих „Скандинавска митология“ от Нийл Геймън и откакто я взех стои на рафта ми, чакаща да я започна… Но с всичкото учене за училище четенето ѝ постоянно бива отлагано.

3. Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…
Не ми се е случвало да си купя някое продължение, без да притежавам първите книги, но пък ми бяха подарили „Питър Пан в алено“, което май е продължението на „Питър Пан“, а аз не съм го чела, затова и книжката си стои на рафта ми от доооста време. Но пък е много красива, хихи.

4. Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…
Също не ми се е случвало да си купя книга от автор, чиято друга книга не съм харесала и затова да не я чета, но не мисля да чета, камо ли да си купувам „Вселената на раменете ми“ от Дженифър Нивън, защото изобщо не харесах „Всички наши места“.

5. Не съм чел/ла тази книга, защото е ОГРОМНА…
„Властелинът на пръстените“, „Името на вятъра“, втората на „Друговремец“, както и още много…

6. Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…
Аз не съм спонтанен човек, много рядко ми се случва да си купя книга просто, защото корицата ѝ е била хубава, а после да изгубя желание за четенето ѝ. Затова и нямам точен отговор на този въпрос, но често ми се е случвало хайпът около дадена книга да ме откаже от прочитането ѝ. Всъщност, сега си спомних, че щом видях корицата на „Защото никога няма да се срещнем“, една от най-новите тийн книги на пазара, ми се прииска да я имам, но после прочетох едно ревю, което промени мнението ми. Ще се радвам ако някой сподели дали книгата наистина си струва, или е подобна на всички останали трагични тийнейджърски романи, от които почва малко да ми писва.

7.Най-плашещата книга в TBR-а ми е…
Като видях думата плашеща и си помислих за хорър роман, което пък ме доведе до мисълта за „То“ на Стивън Кинг, която по едно време бях решила да чета, но после си казах, че съм голяма бъзла и ако искам да не ходя с придружител в тъмното, по-добре да не я доближавам. Но в другия смисъл на думата плашеща – страх ме е да започна „Тримата мускетари“, защото много искам да ми хареса, но все още не съм напълно убедена, че ще стане така. От „Червен изгрев“ и „Тайната история“ също искам да остана удовлетворена, но отново ме е мъничко страх.

2 thoughts on “Intimidating TBR Tag

  1. Напълно споделям мнението ти за „Червен изгрев“ на Пиърс Браун. Хем искам да я започна заради високите мнения относно цялата поредица, хем мъничко се притеснявам, че изобщо няма да ми хареса, както се случи с „Кутия за птици“ от Малерман.
    Усмихнат ден! ^^

    Like

    • Съжалявам, че „Кутия за птици“ не ти е допаднала, на мен лично много ми хареса. Но това е само още един пример и потвърждение защо ме е страх от „Червен изгрев“, дано когато я започнем да ни хареса и на двете. 😀 Усмихнат ден и на теб! ❤

      Like

Вашият коментар

