Big Books Tag

tumblr_nmmzsdqgvu1tgwgi1o2_1280.jpgМного благодаря на Юли за този бърз, но различен и интересен таг! Аз пък ще подканя всеки, който си го хареса, да го направи.

Целта на тага е простичка – покажете пет от най-големите книги, които сте чели, както и две от тези, които все още не сте. Последната година преоткрих любовта си към дебелите книги и дългите поредици, затова и със сигурност имам изобилие от заглавия, които да покажа, но проблемът при мен е, че не всички дебели книги, които съм чела, са в хартиен формат и следователно – не мога да ги снимам. Затова, надявам се, ще ми простите тази малка промяна в тага – няма да включа единствено книги в хартиен формат, а и тези, които съм чела в електронен. Всъщност, може и да позабравя някоя по-дълга книжка, но, хей, само аз ще знам, че е така, нали? Също така, ще пиша страниците на хартиените издания, въпреки че когато съм ги чела на четеца вероятно са били с малко по-различна дължина.

А ето и пет от най-големите книги, които съм чела:
„Друговремец“ от Диана Габалдон – 880 стр.
„Тютюн“ от Димитър Димов – 860 стр. (тук не съм особено сигурна дали страниците наистина са толкова, но самият факт, че книгата е в два тома, показва, че си е доста дебеличка)
„Танц с дракони“ от Джордж Р. Р. Мартин – 976 стр.
„Хари Потър и Орденът на феникса“ от Дж. К. Роулинг  864 стр.
„Разбитото око“ от Брент Уийкс – 816 стр.

И две от най-дългите заглавия в списъка ми с книги за четене:
„Под купола“ от Стивън Кинг – 1214 стр.
„Името на вятъра“ от Патрик Ротфус – 800 стр.

В tbr списъкът ми има още много книги, чиито страници надвишават 700-800, като например „Властелинът на пръстените“, ако считаме изданието за една книга, но се спрях на тези две, защото „Името на вятъра“ е една от книгите, които най-най-много искам да прочета в близкото бъдеще, чудя се дали да я започна вече повече от година, но всеки път излиза някое друго четиво, а сюжетът на „Под купола“ ми звучи страшно интригуващо, но дебелината ѝ, честно казано, ме плаши доста. Дано обаче, веднъж започна ли я, да ми хареса и да успея да я прочета.

Надявам се тагът да ви е бил интересен, на мен определено ми бе доста забавно да издирвам най-дългите книги, които съм чела, и отново се извинявам за това, че не използвах мои снимки в публикацията, но единствената книга, чието хартиено копие е у мен, е „Друговремец“.

Вашият коментар

