April Wrap Up

Леле, ето, че и април свърши. През него прочетох пет книжки, от което съм изключително доволна, защото до преди седмица си мислех, че ще остана само с две. Харесах всяка от тях, някои повече от други, но определено нямам от какво да се оплача.

1. „Скандинавска митология“ – Нийл Геймън.
Спечелих книжката от giveaway-a на Теди, за което много се зарадвах, но вероятно щях да си я взема и ако не бях – страхотна е, толкова забавна и разтоварваща, че няма как да не се хареса на някого. Ревю тук, оценка: 4.5/5 звезди.

2. „Машина за истории“ – сборник с фантастични разкази.
Получих невероятната възможност да се докосна до този български (!) сборник с фантастични разкази, който направо ми влезе под кожата. Никога не съм предполагала, че имаме толкова добри съвременни автори на фентъзи и фантастика, определено искам да чета още от някои от тях и им пожелавам да ни изненадат с дебютни романи. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

3. „За да си спомня“ – Лара Ейвъри.
Започнах книгата доста импулсивно, четеше ми се нещо разтоварващо и сравнително кратко, но останах приятно изненадана. Успя да ме разсмее неведнъж, а накрая дори ме просълзи. Повече в ревюто ми, а оценката ми е 4.5/5 звезди.

4. „Жестока любов“ – Колийн Хувър.
„Жестока любов“ бе другата приятна изненада от изминалия месец. Никога досега не бях чела нещо от Колийн Хувър, въпреки че е позната и в България, и мога да заявя, че останах доволна. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

5. „Сол при солта“ – Рута Сепетис.
Блестяща, зашеметяваща, сърцераздирателна и изключително дълбока, „Сол при солта“ успя да ми въздейства адски силно и със сигурност ме впечатли! По-подробно говоря за нея в ревюто си, а оценката ѝ няма как да е различна от 5 звезди!

А сега, вместо обичайните планувани книги за следващия месец, тук ще поговоря малко за това какво ме чака през май. Не мога да повярвам, че месец април свърши, а завършването и матурите ми са след броени дни. Ще излъжа ако кажа, че съм готова за тези събития, ужасявам се от приближаването им, но няма как да ги пропусна. Силно се надявам самите те да минат бързо, главно всички истории около бала, които изобщо не са ми по вкуса, и най-вече успешно, защото матурите определят част от бъдещето ми. Оставащите дни до тях обаче ми се иска да се позабавят мъничко, колкото да имам допълнително време да се поуспокоя, да помисля малко и да се приготвя психически. Мисля, че следващото ми решение – да не чета никакви книги до матурите, въпреки че този месец ще излязат доста нови и чакани от мен заглавия, е очаквано и разбираемо, затова моля да извините по-слабия ми график на публикуване, който може би ще се състои единствено от предварително написани тагове и развлекателни публикации. Може да драсна няколко реда и за самото завършване, но пък е твърде вероятно това да се случи отново след изпитите. На всички останали ученици и читатели пожелавам спокоен пролетен май, а на зрелостниците като мен – успех на предстоящите матури и подробностите около бала, сигурна съм, че ще се справим отлично с всички задачи и дано месец май е най-успешният ни и запомнящ се с хубаво досега!

2 thoughts on “April Wrap Up

  1. Нямам търпение и аз да се докопам до „Сол при солта“ – убедена съм, че ще ми хареса (написала си ѝ страхотно ревю, впрочем)! Стискам ти много палци за изпитите и ти пожелавам да минат леко и спокойно. 🙂

    Like

Вашият коментар

