First Date Book Tag

635816688207473565-437835414_blind-books.jpg

Голямо благодаря на Кая за този таг, веднага си го харесах и се надявам да ви е интересно! И понеже не знам кой все още не е бил тагнат, оставям го отворен за всички харесали си го.

1. The awkward first date – книга, в която нещо не ви стигна. Книга, която не е лоша, но не заблестя при вас.
„Веровещица“ е идеалният пример. Едновременно ми хареса, но и имах доста проблеми с нея, така че далеч не мога да я сметна за „блестяща“.

2. The cheap first date – книга, която се оказа по-лоша, отколкото сте очаквали.
Не мисля, че съм говорила за „Полулош“ от Сали Грийн досега, но аз наистина не харесах тази книга. Намирам я за доста странно написана, глуповата на места дори и, въпреки че прочетох и втората (и тя не ми хареса), нямам намерение да се захващам с третата.

3. Well-prepared first date – книга, която се оказа по-добра от очакваното.
„За да си спомня“ от Лара Ейвъри! Бях почти сигурна, че ще ми допадне, но далеч не очаквах колко много. Почти се разплаках накрая, а аз плача на книги изключително рядко.

4. Hot but dumb – красива книга, но не толкова добра отвътре.
За съжаление, тук ще отговоря с „Трескав блян“ от Джордж Р. Р. Мартин, чиято българска корица е просто великолепна, но съдържанието не оправда очакванията ми…

5. Blind date – книга, която започнахте да четете без да знаете нищо за нея.
Май отдавна не ми се е случвало да започна някоя книга, без предварително да съм проучила за какво се отнася, но започвайки „Аркадия“ нямах почти никаква представа какво ми предстои да прочета. Аз и в началото на четенето нямах идея какво се случва, но пък това е една от хубавите страни на книгата.

6. Speed dating – книга, която прочетохте много бързо.
Прочетох „Машина за истории“ точно за ден – страхотен сборник с още по-страхотни разкази!

7. The rebound – книга, която прочетохте скоро след книжен застой и това оказа влияние върху нея.
Не знам дали бях в книжен застой или не четях, защото нямах никакво време за четене, но прочитайки „За да си спомня“ определено останах с доста добро впечатление и тя дори възвърна желанието ми за четене.

8. Overly enthusiastic date – книга, в която се усеща пренасилване на сюжета.
Докато четях „Веровещица“ на места целият хаос, постоянно появяващите се нови герои и магически елементи ми дойдоха твърде много…

9. The perfect first date – книга, която беше перфектна за вас.
„Империя на бури“ от Сара Дж. Маас – чисто съвършенство!

10. Humiliating first date – книга, която се срамувате да признаете, че харесвате /срамувате се да я четете сред хора, поради каквато и да е причина.
И аз като Кая не бих се срамувала да призная, че харесвам дадена книга, но определено не бих чела на публично място книга с неприемлива корица (знаете за какво говоря) или неудобно заглавие. Не, не и не!

2 thoughts on “First Date Book Tag

  1. Главно искам да коментирам „Веровещица“- чух много отрицателни мнения за тази книга, а сега като видях и твоето, категорично се отказвам да чета книгата! Имах големи очаквания към книгата, но всеки казва, че е доста пресилена, така че явно просто ще я прескоча. Не обичам пренасищането на сюжета, не знам какво е целяла авторката, но явно не и се е получило. А имам толкова много книги в TBR листа си, че не мога да го запълвам с книги, за които се съмнявам, че ще ми харесат.
    За „Машина за истории“ съм чувал доста положителни мнения, така че ще ми бъде интересно да чуя повече от теб за сборника. 🙂
    Иначе тага е страхотен! Беше ми много интересно да прочета отговорите ти! 🙂

    Like

    • Благодаря ти! За „Машина за истории“ съм писала и ревю, надявам се то да ти даде по-голяма представа дали книгата ще ти хареса. 🙂 А „Веровещица“ може би щеше да бъде по-добра ако авторката не беше включила толкова много неща наведнъж или поне ги беше обяснила по-подробно и бавно, но уви….

      Like

Вашият коментар

