Which Classic Female Author Are You Tag

6a00d8341cbf9a53ef0162ff8f7691970d.jpg

Преди време Стилиана ме покани да направя този таг, за което искрено ѝ благодаря! Най-накрая дойде и неговият ред, по-различен е от останалите, защото е по-скоро като тест, а в края му, в зависимост от отговорите, които съм дала, ще разбера коя класическа авторка съм. Ето и линк към реалния тест, тук просто ще разяснявам отговорите си.

1. С какво пишеш?
химикал
пишеща машина
лаптоп
молив
перо
цветни химикали

Седна ли да пиша някаква история, блог пост или дори есе за училище, много по-лесно и удобно ми е да го напиша на лаптопа. Става по-бързо, а и пести хартия.

2. Опиши се с една дума.
студен
фокусиран
динамичен
по-добър от останалите
остроумен
безупречен

Неведнъж съм си патила от остроумието си, така че то със сигурност ме описва най-добре!

3. Избери си емотиконка.

BeFunky Collage.jpg

Би било най-разумно да избера емотиконката, която използвам най-често, така че – целувката.

4. Избери си жанр, който би унищожил.
vimpire fantasies
bro novels
pick up artist books
dinosaur sex novels
celeb memoirs
odd political books

Тук е по-трудно, защото някои от тези „жанрове“ са повече от абсурдни. Дори не искам да знам какъв точно е четвъртият. Ще избера обаче странните политически книги, защото наистина, наистина не харесвам политика.

Свързано изображение5. Къде четеш?
празна библиотека
спалнята ми
парк
самолет (по време на полет)
метро
буквално навсякъде

Може би 90% от четенето ми се случва в стаята ми, така че тя е най-удачният избор.

6. Избери си филм.
„Хари Потър и Даровете на смъртта“
„Баскетболни дневници“
„Когато Хари срещна Сали“
„Внедрени в час 2“
„Социалната мрежа“
„Джанго без окови“

Като заклет фен на „Хари Потър“ няма как да избера нещо друго.

Резултат с изображение за netflix tumblr7. Петък вечер е, какво правиш?
работя до късно
пия с приятели
планирам пътешествие
Netflix маратон
чета нов роман
танцувам в клуба

Колебаех се между четенето и сериалите, но напоследък почти не чета, а ако го правя е в събота или неделя, а повечето сериали, които гледам, излизат в петък (въпреки че не е Netflix), затова избирам тях.

Иииии, аз съм Джойс Каръл Оутс. За съжаление, не съм чувала за себе си, но хей, поне още съм жива! Според buzzfeed, освен автор, съм драматург и професор в Принстън, така че не се оплаквам. Надявам се да ви е било интересно и нека всеки, който пожелае, също да се включи!

Вашият коментар

