Prom Night Book Tag

tumblr_static_tumblr_static_5d4clc03d4kc88k4s84o8gc48_640.jpg

Завърших!!! Не мога да повярвам колко бързо минаха последните две седмици, колко неща се случиха през тях и как следващите дни единствено ще си почивам. И балът свърши бързо, доста бързо дори, съвсем не осъзнах кога стана 25-ти май и всичко беше приключило. Благодаря на Юли за този таг, който аз също пускам с малко закъснение, но по-добре късно, отколкото никога. Искам да се извиня и за почти двуседмичното си отсъствие, но това бяха най-натоварените ми дни някога.

1. Книга с корица като цвета на роклята/костюма/вратовръзката ти.
Роклята ми беше жълта и въпреки че цвета на корицата на „Ще ти дам слънцето“ е малко по-тъмен на места, избирам нея, защото много искам да я прочета и се надявам да стане възможно най-скоро.

2. Книга, която ти напомня на роклята ти, било то корицата или самата книга.
Нямам никаква представа защо, но като помислих за роклята и бала се сетих за ‘Since You’ve Been Gone’ от Morgan Matson. Корицата няма нищо общо с роклята ми, но самите чувства се доближават доста. И аз не знам защо.

3. Книга, която ти напомня за твоя бал или каквото мислиш, че ще бъде.
Балът беше… прекрасен. Не очаквах, че ще бъде толкова хубаво, изкарах си страхотно, а книгата, която подхожда на тези мои чувства е „Кажи ми три неща“, която също не очаквах, че ще ми хареса толкова много и която не споменавам достатъчно често тук.

Резултат с изображение за love, rosie book tumblr4. Книга, която можеш да “пъхнеш“ в клъч или малка чантичка.
В клъчовете не се събира нищо. Камо ли книга. И все пак, копието на ‘Love, Rosie’ от Сесилия Ахърн, което имам, се води джобен формат, така че може би, след милион години, би се събрало в този аксесоар.

5. Ако можеше да бъдеш всеки герой от книга за бала си, то кой би избрал/а.
Труден въпрос. Може отговорът ми да е малко нестандартен, но казвам Хърмаяни Грейнджър. Все пак тя също посети бал, пълен с доста изненади, затова защо пък да не съм като нея.

6. Книга, която би искал/а да си прочел/а преди бала. Или книга, която мислиш, че би била полезна да прочетеш преди бала.
Надали която и да било книга би ме подготвила за бала, но определено много исках да прочета „Четирите цвята на магията“ преди него, но тя нито пристигна толкова бързо (благодаря ви, Български пощи!), нито имах време за четене.

7. Ако можеше да избереш всеки герой от книга да те придружава на бала, то кой би избрал/а.
Пърси Джаксън!!! Първият ми любим персонаж, определено би бил най-подходящ за кавалер за бала. А и той прави всяка ситуация още по-хубава и забавна.

Вашият коментар

