Reader Confessions Book Tag

dsdsds.jpg

Днешният таг е доста различен и интересен, така че го направих с огромно удоволствие, а също и с огромно закъснение. Много благодаря на Мели за поканата!

1. Някога наранявал/а ли си собствената си книга?
Веднъж разлях чай върху страниците на книгата си и след сушене на парното сега са леко нагънати, а веднъж изтървах едната и гръбчето ѝ се натърти. Винаги внимавам да пазя книгите си, повечето са в отлично състояние, но понякога се случват инциденти, които няма как да предвидим.

2. Наранявал/а ли си някога заета назаем книга?
Не. Както казах, пазя доста старателно книгите си, а тези, дадени ми назаем, още повече. Все пак, не бих искала да дам книга на някого и той да ми я върне наранена.

3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?
Винаги ми казват, че чета доста бързо и отчасти е вярно. Ако книгата ми харесва и ми е много интересна мога да я прочета за ден – два, в зависимост от обема ѝ, разбира се, но ако не ми се струва вълнуваща и ми става скучно, докато я чета, то мога да я чета и цяла седмица. Друг случай е когато книгата толкова ми харесва, че не искам да свършва, но това се случва по-рядко и не защото не срещам такива книги, а просто защото любопитството ми все пак надделява и искам да разбера какво ще се случи по-нататък.

Резултат с изображение за the sun is also a star tumblr4. Книги, които не си завършила?
Казвала съм много пъти, че винаги гледам да завършвам книгите си, но преди много години бях започнала „Тримата мускетари“ и така и не я довърших. Не, че не ми хареса, просто явно ми се е четяло нещо друго. „Ангелският експеримент“, както и „Магьосникът“ от Майкъл Скот също могат да влязат в тази категория, защото при четенето им прескачах цели страници и дори глави, изобщо не ми харесаха.

5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?
„Всички наши места“ от Дженифър Нивън, както и „Аз преди теб“ от Джоджо Мойс, която не ми допадна толкова, колкото ми се искаше.

6. Класики, които не харесваш?
„Старецът и морето“ от Ърнест Хемингуей ми се стори твърде скучна, а „Спасителят в ръжта“ от Дж. Д. Селинджър не харесах заради главния герой.

7. Книги, които си купил/а само заради интелектуалността им?
Не съм си купувала такива книги, не бих го и направила. Ако си купя дадена книга, то ще е заради желанието ми да я прочета, а не заради нещо друго. Още повече, че всяка една история, независимо каква, може да ти даде ценен урок.

8. Книги, които не си върнал/а?
Мога гордо да заявя, че не притежавам книги, които да не са мои. Не ми се е случвало досега да не върна книга на някого или в библиотеката.

Вашият коментар

