Circle Life Tag

tumblr_static_tumblr_static__640

Имах нужда да публикувам нещо по-различно, защото напоследък единствените ми публикации са ревюта, така че този таг, за който много благодаря на Мели, идва в най-подходящото време. Той съдържа не само книжни въпроси, но и такива за музика и филми. Не знам кой все още не е тагнат, затова – ако някой го хареса, нека го направи. Да започваме!

КНИГИ

1. Коя е първата книга, която добави към домашната си библиотека?
Първата книга, която много исках да си купя, бе „Маговетри“ от Татяна Леванова, затова и считам тази книга за първата, която сама добавих към библиотеката си.

2. Креативен герой от книга, човек на изкуството.
Джулиън Блекторн от „Лейди Полунощ“ на Касандра Клеър определено е човек на изкуството. Рисува невероятно!

3. Любим цитат от не толкова любима книга.
Не харесах „Джейн Еър“ толкова, колкото ми се искаше, но пък си извадих много цитати от книгата, които ме впечатлиха: „Аз не съм птичка и никакви мрежи не могат да ме задържат; аз съм свободно човешко същество с независима воля, която сега изисква да ви напусна.“

СЕРИАЛИ/ФИЛМИ

1. Екранизация по книга, накарала те да прочетеш самата книга.
Първо изгледах филма по „Аз съм номер четири“, който ми хареса страшно много, гледала съм го безброй пъти, но щом реших да прочета и книгата останах малко разочарована… Филмът обаче още ми е любим.

Резултат с изображение за harry potter soundtrack2. Любим саундтрак към филм/сериал.
Саундтрака на „Хари Потър“!!! Дори понякога го използвам, когато пиша ревюта, ако вкъщи е твърде шумно, за да се съсредоточа.

3. Любим актьор/актриса.
Ох, това е труден въпрос. Отдавна спрях да казвам, че имам любим актьор или актриса, просто има лица, които са ми по-симпатични от други. Но за да отговоря на въпроса – може би Dylan O’Brien, защото май съм гледала всичките му излезли филми и сериали.

МУЗИКА

1. Песен напомняща за книга.
Не знам защо, но тази песен доста ми напомня на поредицата „Стъкленият трон“.

2. Група/изпълнител, който ти е повлиял.
Труден въпрос, но може би Ed Sheeran и The Chainsmokers.

3. Любима песен/Любим албум.
Целия нов албум на Halsey – ‘Hopeless Fountain Kingdom’. Перфектен е.

! Посочи цитат от книга свързан с музиката.

“Do you not like The Beatles?“ Frank asked, sounding shocked. „Do you also not like sunshine and laughter and puppies? I don’t think the Beatles get enough recognition. I mean, when you look at their body of work and how they changed music forever. I think there should be federal holidays and parades”
Morgan Matson, Since You’ve Been Gone

Вашият коментар

