June Wrap Up & July TBR!

269914-July-Please-Be-Good.gif

Не знам забелязахте ли, но не публикувах равносметка за месец май, по простата причина, че това бе най-натовареният ми месец някога и прочетох една-единствена книга… Не съм разочарована от това, даже напротив, защото през месец юни имах предостатъчно свободно време за четене и преминах през впечатляваща бройка книги, всички от които (плюс тази от месец май) ще видите тук. И за да не губим излишно време, ето прочетеното през месец юни.

0. „Думи в тъмносиньо“ – Кат Кроули.
Реших да включа „Думи в тъмносиньо“ в тазмесечната си равносметка, макар да я прочетох през май, защото нямаше смисъл да правя отделен пост единствено за нея. Та, много харесах книгата, както можете да се убедите в ревюто ми, а оценката ми е 4.5 от 5 звезди.

1. „Четирите цвята на магията“ – В. Е. Шуаб.
Всъщност започнах „Четирите цвята на магията“ още през май, но я довърших в началото на юни. И останах изумена!!! Невероятна книга, невероятен свят, невероятна история. Повече в ревюто ми, оценка: 5 от 5 звезди!

Резултат с изображение за the sun is also a star tumblr2. „Слънцето също е звезда“ – Никола Юн.
Много сладка книжка, която харесах малко повече от „Всичко, всичко“. Ако и вие сте фенове на Никола Юн – не я пропускайте. Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

3. „Нивганощ“ – Джей Кристоф.
Първоначално „Нивганощ“ ми се стори леко скучна, трудно навлязох в историята заради многото описания и авторови бележки, но след това действието се забърза и останах очарована! Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

4. „Повикът на водата“ – Таня Щевнер.
„Повикът на водата“ е една очарователна детска книжка, която успя да ме накара да забравя за всички проблеми и ѝ се насладих изцяло. Ревю, оценка: 3/5 звезди.

5. „Без милост“ – Лекси Блейк.
Не чета често любовни романи, избягвам ги, а и понякога ми се струват твърде еднакви, но „Без милост“ се отличаваше заради оригиналната си история с елементи на трилър, която ми допадна. Ревю, оценка: 3.5/5 звезди.

6. „Етюд в червено“ – Артър Конан Дойл.
Не вярвам някой да не е чувал за легендарния Шерлок Холмс, но надали всички са чели разказите за него. Аз например не бях чела нищичко от Артър Конан Дойл, но този месец реших да поправя тази грешка и да се запозная лично с великия герой и още по-великия автор. Харесах „Етюд в червено“, беше ми доста интересно да разследвам заедно с Холмс и със сигурност някой ден ще прочета другите разкази. Оценка: 4/5 звезди.

Резултат с изображение за summer reads tumblr

7. „Тайният портал“ – Ева Фьолер.
Всичко хубаво си има край, а този на приключението на Ана и Себастиано вече е тук. Във финалната книга на своята трилогия Ева Фьолер ни изпраща в Лондон през 1813 година, където нашите герои имат една по-специална задача… Ревю, оценка: 4/5 звезди.

8. „Убийство в Ориент Експрес“ – Агата Кристи.
Миналото лято прочетох „Десет малки негърчета“ от Агата Кристи и въпреки че си казах, че задължително ще прочета още нещо от нея, така и не го направих… До този месец. Макар „Десет малки негърчета“ да ми хареса малко повече, отколкото „Убийство в Ориент Експрес“, аз отново не останах разочарована, а единствено силно впечатлена. Оценка: 5/5 звезди.

9. „Софийски магьосници“ – Мартин Колев.
Обещах си, че ще чета повече книги от български автори, а когато българин публикува ърбън фентъзи за магьосници няма начин да не си купя книгата. По-подробно в ревюто ми, оценка: 4/5 звезди.

10. „В капана на времето“ – Диана Габалдон.
Обичам Диана Габалдон, обичам Джейми и Клеър, обичам Шотландия! Не мисля, че има нужда да казвам нещо друго. Ревю, оценка: 5/5 звезди.

11. „Кралска клетка“ – Виктория Айвярд.
Въпреки че „Стъкленият меч“ мъничко ме разочарова, все пак реших да дам шанс на „Кралска клетка“, а и любопитството ми нямаше да ме остави на мира. Много харесах книгата, въпреки че в началото отново ми бе леко скучна, но краят ѝ компенсира всеки по-бавен момент! Ревю, оценка: 4/5 звезди.

12. „Крайно нелогично поведение“ – Джон Кори Уейли.
„Крайно нелогично поведение“ завърших едва преди няколко часа, но мноого ми хареса! Исках да прочета тази книга още преди да разбера, че ще бъде преведена на български, въпреки че дори не знаех за какво точно се разказва, и останах страшно удовлетворена от нея. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

Резултат с изображение за summer pineapple tumblrЛеле, толкова много книги. Но така е то, когато цял месец не си чел и искаш да си наваксаш… За месец юли всъщност не съм предвидила почти нищо, започнах „Детски и домашни приказки“ на Братя Грим, с която се сдобих на майската промоция на Сиела, но не бързам с приключването ѝ, защото приказките могат да се четат самостоятелно и нямат връзка помежду си. Нямам търпение за „Тъмното пророчество“ от Рик Риърдън и „Острието на асасина“ от Сара Дж. Маас, които май излизат скоро, така че има голям шанс да чета тях. „Името на вятъра“ от Патрик Ротфус също много ме привлича, но в същото време обемът ѝ ме плаши, затова не съм сигурна дали през месец юли най-накрая ще се престраша и ще я започна. Дано вие също сте доволни от своя читателски месец юни, пожелавам ви едно вълнуващо, красиво и незабравимо лято, изпълнено с хубави моменти и интересни книжки. До скоро!

2 thoughts on “June Wrap Up & July TBR!

Вашият коментар

