July Wrap Up & August TBR!

Свързано изображение

Още един летен месец свърши. За разлика от юни, когато прочетох доста книги, през юли те са далеч по-малко, но понеже още в началото на годината си казах, че ще чета само тогава, когато ми се чете, без да се интересувам от брой прочетени книги, съм изключително доволна от тазмесечните заглавия. Пък и бях на почивка, където буквално си починах от всичко и единствено ходех на плаж и мързелувах. Но без повече излишни приказки, ето трите книги, които прочетох през юли.

1. „Толкова близо до хоризонта“ – Джесика Кох.
Месецът започна с изненада от издателство Емас, които ми изпратиха „Толкова близо до хоризонта“ – автобиографична книга, която разказва една удивителна история, неспособна да не докосне някого. Джесика Кох ме впечатли много с това, което е преживяла, а по-подробното ми мнение можете да прочетете в ревюто ми. Оценка: 4/5 звезди.

2. „Тъмното пророчество“ – Рик Риърдън.
Не е изненада, че обожавам Рик Риърдън и абсолютно всичко, което пише и публикува. Не е изненада и че веднага се сдобих с най-новата му книга, която ми хареса страшно много и единствено засили интереса ми към поредицата. Ревю, оценка: 5/5 звезди.

3. „До всички момчета, които съм обичала“ – Джени Хан.
Бях хвърлила око на „До всички момчета, които съм обичала“ още много преди дори да обявят, че ще бъде преведена, така че появата ѝ на българския книжен пазар ме направи много щастлива. За самата нея мога да кажа само, че е страшно очарователна, забавна и определено трябва да ѝ дадете шанс. Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

Резултат с изображение за summer books tumblrЗа месец август си мисля, че знам какво ми се чете, но напоследък съм в едно такова състояние, в което хем ми се прави нещо, хем не ми се, та дори аз самата не знам дали наистина бих започнала някоя от книгите, които съм предвидила. Преди два дни обаче, след толкова чудене, най-накрая започнах „Името на вятъра“ от Патрик Ротфус и силно се надявам да я приключа през месец август, защото е огромна. Не, че обемът ѝ е проблем, по-скоро постоянно сменящото ми се желание за четене. Други книги, на които съм хвърлила око са „Спасяването на Франческа“ от Мелина Маркета и „Острието на асасина“ от Сара Дж. Маас. Ще видим дали изобщо ще прочета някое от тези заглавия, но нека силата бъде с мен. Какво прочетохте вие през месец юли и превърна ли се някоя нова книга в любима за вас? Ще се радвам да споделите. Пожелавам ви успешен и слънчев август, до скоро!

Вашият коментар

