Какво гледах през юли

iStock_000016071880XSmall.jpg

Този месец бях на почивка и макар четецът ми да бе с мен, гледах повече филми, отколкото четох. Не се оплаквам обаче, отдавна си мечтаех просто да седна пред телевизора и да гледам каквото дават, затова съм повече от доволна, че най-накрая го осъществих. И понеже прочетените ми книги този месец са по-малко от филмите и започнатите сериали, реших да въведа нов тип публикация, а именно какво гледах през изминалия месец. Не казвам, че ще пускам подобни постове всеки месец, защото, дори да обожавам да го правя, далеч не гледам толкова много филми напоследък. Сериалите пък са едни и същи всеки месец, но през юли започнах два нови, така че ще ви представя и тях.

Филми.

Резултат с изображение за nearlyweds movieNearlyweds
Хванах този филм по телевизията, както някои други по-долу, и нямах представа за какво се разказва, но актьорите ми бяха познати, а и бе описан като романтична комедия, така че това ми бе напълно достатъчно, за да посветя час и половина на него. И за да не пиша безсмислено дълги коментари – хареса ми, беше доста приятен.

Свързано изображениеTo the Bone
Продължаваме с малко по-сериозен филм, за който разбрах в началото на месеца и веднага поисках да гледам. Участва Лили Колинс, която ми е любимка, а филмът разказва историята на момиче, страдащо от анорексия. Много хора се притесняваха, че филма ще идеализира болестта и може да окаже грешно въздействие, но аз не съм от тези хора, харесах филма и уроците, които предава. Определено ме накара да се замисля, въздейства ми силно и ми припомни някои истини, за които бях забравила. Дайте му шанс.

Резултат с изображение за a league of their ownA Legue of Their Own
Това май е най-стария филм, който гледах този месец, но го даваха по телевизията, с мама видяхме познати лица, включително Мадона и Том Ханкс, затова решихме да го изгледаме. Не останах разочарована, филмът бе много забавен и интересен, актьорите – страхотни, а насладата – гарантирана.

Резултат с изображение за license to wedLicense to Wed
Романтична комедия с Робин Уилямс, какво повече му трябва на човек? В ‘License to Wed’ Робин Уилямс се изявява като свещеника, който почти попречва на млада двойка да се ожени, а забавните моменти преобладават. В главната роля е и Манди Мур, която може да ви е позната от ‘A Walk to Remember’, още един филм, който много обичам.

Резултат с изображение за left behindLeft Behind
Това пък е най-странния филм, който гледах, защото имаше включени библейски мотиви, но филм за милиони внезапно изчезващи хора няма как да не е интересен, нали? Признавам, първоначално не смених канала само заради участието на Чад Майкъл Мъри, но впоследствие ми ставаше все по-интересно, а и малко притеснително, така че нямаше как да не догледам филма.

Резултат с изображение за city of bones movieThe Mortal Instruments: City of Bones
Случайно попаднах на филма по телевизията, а като такъв голям фен на поредицата не бих пропуснала възможността да го изгледам за пореден път, колкото и различен да е той от книгата. Даже се замислих как някои сцени в него ми харесват повече, отколкото тези в сериала…

Резултат с изображение за fast and furious 8The Fate of the Furious 
Още познат като „Бързи и яростни 8“. Много харесвам филмите от тази поредица, въпреки че и аз съм на мнение, че вече стават твърде много и нямаше да се сърдя, ако предния наистина бе последен, но след като излезе нов, не можех да го пропусна. Е, не съм разочарована, макар някои сцени да бяха твърде нереалистични, а комедията, въпреки драматичната сюжетна линия, сякаш бе на преден план. Носталгията по първите филми обаче се върна с пълна сила, така че не се оплаквам.

Резултат с изображение за descendants 2Descendants 2
Последният филм за месеца може да се стори странен на някои от вас, но, да, все още следя някои от новоизлизащите Дисни филми, а „Наследниците“ е един от любимите ми. Не бе възможно да не изгледам продължението му в момента, в който го намерих онлайн, разбирате ли?

Сериали

Резултат с изображение за flesh and boneFlesh and Bone
Това е първият нов сериал, който започнах (и завърших, ако няма да има продължение) през юли и той разказва за постъпването на едно момиче в Американската балетна компания. Сериалът е драматичен, бих го описала най-точно като суров и определено не е за всеки, но аз останах впечатлена от всичко, особено играта на актьорите.

Свързано изображениеMr. Robot
Вторият нов сериал е ‘Mr. Robot’, разказващ за живота на млад компютърен инженер с много проблеми. Все още не съм изгледала втория сезон, но приключих първия и някои от моментите нямаше как да не ми влязат под кожата. Наблюдавайки градацията досега, втори сезон със сигурност ще е дори по-вълнуващ от първи.

Свързано изображениеShadowhunters, The Fosters, Teen Wolf
А това са трите сериала, които следя от доста време и вече съм говорила за тях тук. ‘Shadowhunters’ става все по-добър с всеки епизод, макар някои моменти още да ме карат да въртя очи, на ‘The Fosters’ също не му липсва нищо, а ‘Teen Wolf’, чийто нов епизод излезе едва преди няколко дни, колкото и да не ми се иска да го кажа, не ме впечатли толкова, колкото очаквах. Най-интересна ми беше частта със Стайлс, но тя бе толкова кратка, че просто нямам думи. Силно се надявах в последните епизоди Стайлс да участва повече, но ще видим. И за край на този километричен пост, вие какво гледахте през месец юли?

2 thoughts on “Какво гледах през юли

  1. Descendants 2 и аз искам да гледам, защото от първия имам доста високи очаквания. Изгледала си доста филми и сериали този месец определено. Аз пък хич не харесвам Лили Коленс и избягвам всяко нещо с нея … :д

    Like

Вашият коментар

