Summer Lovin’ Book Tag

tumblr_static_tumblr_static__640.jpg

Лятото е в разгара си, а аз все още не съм направила нито един летен таг. Днес обаче съм тук, за да променя това, като благодарности за него отправям към Памела, а от своя страна каня Кая, Юли и Мели също да се включат.

1. Начало на лятото: грабващо първо изречение.
Обожавам началото на ‘The Raven Boys’, точно това изречение ме накара да искам да си купя книгата и не ми даде мира, докато не го направя: ‘Blue Sargent had forgotten how many times she’d been told that she would kill her true love.’

2. Прекалено горещо е за излизане: книга, перфектна за цял ден у дома.
„До всички момчета, които съм обичала“, както и „Слънцето също е звезда“ са перфектни не само за стоене цял ден вкъщи, но и за прочитане на един дъх, защото са страшно пристрастяващи.

Резултат с изображение за morgan matson tumblr3. Лятно пътешествие: книга, която бихте взели с вас на път.
Не мога да не дам за пример книга, в която също има road trip, а именно ‘Amy & Roger’s Epic Detour’ от Morgan Matson, която прочетох миналото лято и моментално обикнах!

4. Божествен студен чай: книга, която се развива на студено.
Веднага се сетих за „Сол при солта“ от Рута Сепетис, чието действие се развива през зимата.

5. Неприятно слънчево изгаряне: книга, която наистина не сте харесали.
Не е като да не харесах изцяло „Без милост“, просто романтичната история, въпреки че е любовен роман, ми се видя твърде прибързана и прекалено нереалистична.

6. Горещо четиво: препоръчайте любима книга.
Едва онзи ден завърших „Името на вятъра“ от Патрик Ротфус, за която съм споменавала тоолкова много пъти как искам да започна, и ми хареса страшно много, толкова, че да започна веднага втората част, въпреки че е дори по-обемна от своята предшественица – над 1000 страници! Няма как да не препоръчам „Името на вятъра“ на всички любители на фентъзито, повярвайте ми, много е забавна, интересна, главния герой е повече от страхотен и има университет за магьосници!!! Отдавна не бях чела с такова желание, тези книги са невероятни.

Вашият коментар

