Две години ‘Books are magic’!

Свързано изображениеПиша този пост не толкова за вас, мили читатели, колкото за мен самата, защото точно днес се навършват две години, откакто публикувах първото си ревю тук, в това мое местенце, за което далеч не предполагах, че ще се развие толкова. Не мога да повярвам, че преди цели две години създадох ‘Bookish Hipster’ или както май е по-известен – ‘Books are magic’. Спомням си как първоначално с дни се чудех дали наистина би си заслужавало да създам цял книжен блог, който да водя съвсем сама, и в него да споделям мнението си за книгите, които чета, защото не мислех, че някой би му обърнал особено внимание. След голямото чудене обаче реших все пак да поема този риск, реших да се опитам да напиша някакво подобие на ревю, а след това да натисна бутона „Публикувай”.

Леле, сякаш вчера се мъчех над „ревюто” на „Медната ръкавица” от Холи Блек и Касандра Клеър, което, сега като се замисля, е доста далеч от нивото на истинско ревю, но е моята стартова точка и затова ми носи сладко-горчиви спомени всеки път, в който го погледна. Последваха го ревюто на „Алена кралица” от Виктория Айвярд, както и няколко книжни тага, чието попълване бе много забавно. Вече имам изобилие от ревюта в архивите на блога, книжни тагове също преобладават, топ 5 класациите в сряда са една от най-любимите ми рубрики и гледам да я изпълнявам винаги, когато има интересна тема, а напоследък реших да включа повече публикации и за другите ми любими занимания – музика, филми и сериали.

Свързано изображение

Да, старите публикации не са на сегашното ми ниво, да, някои от ревютата може да звучат направо смешно, но това е моят прогрес, моята собствена книжна пътека и всеки нов ден се радвам все повече и повече, че преди две години реших да създам това книжно кътче, за да мога в бъдеще лесно да проследя книжното си приключение. Знам също така, че нивото, на което съм сега, също няма да е финалното – едва на осемнадесет години съм, имам предостатъчно време да подобря писането си, блога си, дори книжния си вкус. Радвам се също, че през тези две години останах мотивирана да продължавам да поддържам ‘Books are magic’, дори в дните с лоша статистика, че не се отказах от писането, дори когато думите не идваха, а продължавах въпреки всичко. Да, може блогът ми да не е най-известният, най-добрият, най-красивият… но е лично мой. И обожавам всяка част от него.

Благодарна съм и на вас – читателите, за това, че продължавате да посещавате моето кътче, защото тези ревюта освен за мен са и за вас. Винаги се радвам, ако успея да помогна на някого да избере нова книга за четене, а ако пък му хареса много, съм искрено щастлива. Благодарна съм на всички издателства, които повярваха в мен, дадоха ми шанс и решиха, че си заслужава да работим заедно. Без тяхната подкрепа никога не бих могла да прочета много от книгите, чиито ревюта можете да намерите в блога, и ги ценя високо заради това. И за да не изглежда съвсем все едно сме на някакво награждаване, за финал – благодаря ви отново и ви обещавам, че далеч не мисля да спирам с поддържането на ‘Books are magic’, очаквайте още ревюта, книжни класации, тагове и какво ли още не, както и музикални, и филмови публикации. Това, разбира се, ако имате желание да ги четете. Благодаря ви отново и Честит втори рожден ден, ‘Books are magic’! Нямам търпение да разбера какво си ми подготвил в бъдеще.

П.п. Миналата година забравих да отбележа датата, но, хей, рождените дни са всяка година! Простено ми е…

6 thoughts on “Две години ‘Books are magic’!

  1. Този пост е с едни от най-красивите думи и послания! По някакъв начин всичко това ми действа вдъхновяващо и просто искам да благодаря. 😊 И ще очаквам всяка една бъдеща публикация! ❤

    Liked by 1 person

  2. Честит рожден ден на блога и поздравления за теб, че в продължение на две години всеки ден правиш това с желание и отдаденост. Пожелавам още много години да се радваш на книжното си местенце 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар

