Какво гледах през септември

tumblr_llvc5ltTgr1qeoy99o1_500.jpg

Няма да лъжа, мислех си, че през септември ще гледам повече филми, но се оказа, че нямам време не само за книги, но и за кино. Така е то, когато си студент и живееш в общежитие, където не си сам, а със съквартирант. Плюс, хубавите YouTube клипове, които излизат, са твърде много и те също отнемат свободното ми време. И така, въпреки че през септември изгледах само два филма, все пак реших да напиша тази публикация, защото през този месец завърших и сериала Teen Wolf, за който имах малко повече за казване…

ФИЛМИ

Резултат с изображение за baby driverBaby Driver
Този филм ми се стори интересен още с гледането на трейлъра му, главно заради участието на Ansel Elgort, Lily James и Kevin Spacey, защото харесвам много и тримата актьори, като с ролите си тук те отново не ме разочароваха. Филмът бе идеалната смесица от екшън, малко комедия и дори малко драма, заради историята на главния герой. Филмът е страхотен за моментите, в които не ви се мисли за настоящето, защото, гледайки го, ще забравите поне отчасти за проблемите си. Освен това, музиката в ‘Baby Driver’ е от доста важно значение, което няма как да не е още един плюс.

Резултат с изображение за nerveNerve
Обожавам и Emma Roberts, и Dave Franco, а при положение, че двамата са събрани в един филм, няма никакъв шанс да го пропусна. Макар че закъснях с гледането на Nerve определено не мога да кажа, че съм разочарована от филма. Да, не съм чела книгата, по която е направен, но след като го изгледах вече нямам и желание. И без това, до колкото съм чувала, филмът се води по-добър от нея. Наскоро четох „Паника” от Лорън Оливър обаче, а сюжетът на ‘Nerve’ бе подобен – онлайн игра, която те предизвиква да правиш всякакви неща, а след това ти дава печалба, но докато на моменти “Паника” ме отегчаваше, ‘Nerve’ ме държа в напрежение през цялото време и дори не разбрах кога дойде краят на филма. Гледането му бе страшно забавно, изобщо не съжалявам, че си го пуснах.

СЕРИАЛИ

Резултат с изображение за teen wolf season 6b posterTeen Wolf
През месец септември излезе последният епизод на Teen Wolf. Пиша това едва минути, след като го изгледах, докато всички мои емоции все още се борят вътре в мен, чудещи се коя от тях да надделее. Започнах да следя този сериал през 2012 година, скоро след като бе започнал. От първите епизоди той се промени много, не всички актьори останаха същите, не всички герои достигнаха финала, враговете на Скот и глутницата му се смениха неколкократно, приятелите и хората, на които може да разчита – също. Казах, че не харесвам особено много първата половина на шести сезон и продължавам да държа на думата си, но втората половина на последния сезон бе просто невероятна. Разбира се, искаше ми се Стайлс да участва повече, а не единствено в два епизода, искаше ми се нещата да не се развиваха толкова бързо, защото, колкото и да мислех, че може би наистина е време за сериала да завърши, всъщност не бях готова за неговия край. Още не мога да осъзная, че след седмица няма да имам нов епизод за гледане, че вече няма да чувам въвеждащата музика, да виждам opening credit-ите и да проследявам приключението на Скот Маккол. Трудно е, но ще трябва да свикна. За последния епизод обаче мога да кажа само едно – велик. Започнах да плача още в самото начало, после отново по средата, а през последните пет минути сълзите така и не спряха. Докато го гледах ме удари ужасно силна носталгична вълна, заради някои от персонажите, които се завърнаха за финала, както и заради припомнянето на някои елементи от предишните сезони. Смятам, че този финал бе великолепен, ужасно съм щастлива за всяко решение, което сценаристите са взели за него, нямаше нещо, което да ми липсва (може би само Кира…) и всяка сцена бе перфектна. Имаше любов, носталгия, екшън, тъга… Имаше всичко. Благодарна съм на Teen Wolf за всички спомени, които ми оставя, както и на всички, участвали в създаването на този финален епизод, за емоциите, които ми подариха. Беше страхотно.

2 thoughts on “Какво гледах през септември

  1. „Teen Wolf“ започнах да гледам новия и последен сезон, но не знам защо нещо не ми беше интересно. Със сигурност ще го довърша до края на годината, защото искам да приключа с всички сериали и да си започна на чисто с новите, които излизат. „The Good Doctor“ от трейлъра изглежда доста обещаващ. Игра на нерви или „Nerve“ съм го гледала два пъти, естествено, първият път беше много интересен и много ми хареса. Вторият път също, но чувството вече е друго, както знаем. Сега чакам с нетърпение два филма да излязат: „Jumanji 2“ и „Justice League“, тъй като „Жената чудо“ се превърна в един от любимите ми филми някога и искам да гледам повече!!!!

    Like

    • И на мен в началото последния сезон не ми беше интересен, но точно последните няколко епизода бяха на съвсем друго ниво и през цялото време задържаха интереса ми. За „Жената чудо“ доста се колебая дали да го гледам, защото съм срещала и отрицателни мнения, но може би скоро ще му дам шанс. 😀

      Like

Вашият коментар

