The Quotes Book Tag

quotess.jpg

Много благодаря на Юли за този интересен таг! По принцип не си изваждам цитати и сега се наложи да се поразровя мъничко из любимите си книги, но пък за сметка на това ми бе много забавно. Отново благодаря, Юли!

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото.
Както вече казах, не си записвам цитати, но се разрових и открих този наистина хубав, и доста точен цитат от „Пърси Джаксън“.

                  „Беше странно как хората си затваряха очите пред някои неща и ги напасваха в своята представа за действителността.“
Рик Риърдън.

2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
Това е един от малкото цитати, които имам извадени. Когато го прочетох веднага се влюбих в него и дори честичко си го препрочитам.

„Обичам да си представям, че светът е една огромна машина. Машините, нали знаеш, нямат излишни части. Те имат точно толкова на брой и такива части, каквито са им нужни. Та затова си мисля, че ако целият свят е огромна машина, трябва да има някаква причина, за да съм тук. А това означава, че ти също си тук по някаква причина.“
Брайън Селзник, „Изобретението на Хюго“

3tumblr_o4pzobkV5l1ucsf28o1_1280.jpg. Цитат от любимата ти книга.

„Човек винаги трябва да е внимателен с книгите и това, което е вътре в тях, защото думите имат властта да ни променят.“
Касандра Клеър, „Ангел с часовников механизъм“

4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
Имам много любими автори, но този път ще се спра на Дж. К. Роулинг, защото обожавам нейните цитати. Не можах да избера само един, затова ще спомена няколко.

„Secretly we’re all a little more absurd than we make ourselves out to be.“
J. K. Rowling

„You sort of start thinking anything’s possible if you’ve got enough nerve.“
J. K. Rowling

                               „Whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.“
J. K. Rowling

5. Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас (а ако не си ученик- номера на буквата, с която започва името ти).
Аз съм 23 номер в клас и се падна книга, за която май почти не съм говорила като цяло, но е интересен избор. Един цитат от нея ми хвана окото.

          „Какво прави едно нещо скъпоценно? Да го загубиш и да го намериш.“
Силест Инг, „Всичко, което не ви казах“

6. Любим цитат от края на книга.
Все още съм на вълна Касандра Клеър, а и „Лейди Полунощ“ остави в мен толкова много различни чувства и емоции, че нямаше как да не споделя някой цитат и от нея.

  „Знанието, че любовта е забранена, не я убива, а я прави още по-силна.“
Касандра Клеър, „Лейди Полунощ“

tumblr_o4au0sJ1X11uqw37ho1_1280.jpg7. Вземи една random книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.

„Час по-късно, когато слънцето най-сетне бе залязло и светлината, която се спускаше през прозорците, избледня, аз станах от мястото си и бавно излязох от сградата.“
Мари Лу, „Героят“

8. Цитат от книгата, която четеш сега.
Понеже съм още в началото на книгата, не съм срещнала толкова много добри цитати, но видях този в Goodreads, затова ще споделя него.

“We’re actors in our lives, pretendin’ to be who we want people to think we are.”
– Симон Елкелес, „Перфектна химия“

9. Направи изречение от заглавие на книги. (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глаголът/думата.)

Похитителят на мълнии възпламени феникса с огнено сърце.

Книги: „Похитителят на мълнии“, „Възпламеняване“, „Феникс“, „Огнено сърце“.

tumblr_nlwvrcBMLd1s3p5nho1_1280.jpg10. Кой цитат би си сложил/а на чаша/тениска?

„Разбира се, че се случва вътре в главата ти, Хари, но защо, да му се не види, това да означава, че не е истинско?“
Дж. К. Роулинг, „Хари Потър и Даровете на смъртта“

11. Кой цитат те обижда?
За съжаление (или може би радост?), не мисля, че съм срещала цитат, който да ме обижда, а и ще е малко глупаво да започна да търся такъв цитат, затова ще оставя този въпрос без отговор.

12. Кой цитат те описва най-добре?

“A reader lives a thousand lives before he dies, said Jojen. The man who never reads lives only one.”  
George R.R. Martin, A Dance with Dragons

“Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.” 
― E.L. Doctorow

“ – Това не е духът на закона, Ема. Забрави ли? „Законът е суров, но е закон“.
– Аз пък си мислех, че е: „Законът е дразнещ, но и гъвкав“.

Касандра Клеър, „Лейди Полунощ“

Тагвам: Eва, Мери, Павлина и Елена.

 

2 мнения за “The Quotes Book Tag

    • В никакъв случай не бих забравила за тага. :3 Отне ми малко време, докато намеря всички цитати, но пък ми бе много приятно и забавно. ^.^ Благодаря отново! ❤

      Харесвам

Вашият коментар