The Secret Life of a Book Blogger Tag

Започвам поста с две извинения. Първо – съжалявам, че не съм публикувала нищо от повече от седмица. Така се получи, че не съм чела нищо от поне толкова време, затова нямам готови ревюта, а също така, за съжаление, се разболях и ми бе твърде зле, за да правя каквото и да било, включително да пиша. Поради тази причина реших да си дам малко почивка, която ми се отрази добре, надявам се обаче скоро отново да пускам редовни публикации. Второто извинение е заради факта, че за пореден път съм тук с таг, но, както вече казах, не съм чела нищо. Благодаря на Юли за тага, надявам се да ви хареса!

1. От колко време си блогър?
Септември 2016-та стана година, откакто съм блогър.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
Никога не съм мислила за момент, в който да спра с публикациите. Блогът се превърна в част от живота ми, не искам да спирам да пиша в него, надявам се да продължавам още дълго време. Разбира се, има моменти (миналата седмица е жив пример), когато вероятно няма да имам възможността да публикувам нови неща, но се надявам да са все по-малко.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?
Това, че мога свободно да изразявам мнението си за книгите, които чета и по този начин да се свързвам с останалите читатели.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
Лошо е когато нямам вдъхновение да напиша някое ревю или да осъществя идеята, която си представям, по възможно най-добрия начин. В такива моменти си давам малко почивка, но когато и това не помогне, просто сядам и се опитвам да премина през бариерата, която ми пречи.

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които да използваш?
Различно. Ако книгата е известна и има доста fanmade снимки в Интернет за нея, мога да съм готова и за пет минути, като, разбира се, споделя източниците им. Ако обаче няма много направени снимки се старая сама да сътворя някой колаж или нещо специално, което отнема повече време, понякога дори часове.

6. Кой е твоят book crush?
Драко Малфой, Уил Херондейл, Ейдриън Ивашков, Рисанд, Пърси и още много, много други.

7. Кой автор би желал/а да бъде в блога ти?
Касандра Клеър, Рик Риърдън, Сара Дж. Маас, Дж. К. Роулинг, Маркъс Зюсак!

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
Аз не стоя по цял ден с пижама вкъщи, освен ако не ми е много зле и наистина не ми се става от леглото, затова най-вероятно просто някоя блуза, клин и, ако ми е студено, някакво горнище.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
Психически – 10-15 минути. Самото писане ми отнема по най-малко 40 минути, като това се отнася главно за таговете. Ревютата най-често ги пиша доста дълго време, понякога по цял ден, но пък има и малки изключения, които съм написвала на един дъх.

10. Какво мислиш за book blogger-скта общност?
Мисля, че нашето блогърско общество е повече от хубаво. Хората, с които съм контактувала от него до един са много мили, винаги са готови да помогнат с нещо и да дадат съвет. Също така ние много се подкрепяме, което е нещо страхотно, надявам се обществото ни да продължава да бъде така позитивно и задружно, защото все пак ни обединяват книгите, а те самите са една магия.

11. Какво мислиш, че човек трябва да направи, за да има успешен блог?
На първо място да публикува редовно. Не можеш да си направиш блог с мисълта да публикуваш по веднъж в месеца, опази боже дори по-рядко, и да очакваш успехи. Ключът за всичко е в постоянството, ако то ти липсва, другото не е от особено значение. Хубаво е също така постовете да са атрактивни, да съдържат красив снимков материал, независимо авторски или не, но ако не е – хубаво е да се посочи източника, особено ако той е друг българин. Грешките, от всеки вид, са друго нещо, което много се набива на очи – естествено, на всеки му се случва да сбърка по някоя и друга запетая, пълен или кратък член, да изяде тук-там буквичка или интервал, но не е особено приятно, когато тези грешки са навсякъде. Далеч не казвам, че аз не правя грешки, правя, разбира се, но се старая винаги да проверявам поне по няколко пъти публикациите си, за да избегна подобни ситуации.

Вашият коментар